döden skiljer oss alla åt.

predominant star
flight graham
flight elin
e.k. kaotica
stella d´oro
zelda boko
rasmin
vissa djur får en verkligen att tappa greppet om livet, den dagen dom försvinner.
jag saknar verkligen er!!

första bilden är på min första egna häst. hon lever inte längre, bara i mitt minne. och tro mig, jag älskar henne lika mycket än.
flight graham var en häst jag och min familj ägde när vi bodde i orsa, "tina" lever och bor i evertsberg.
flight elin, "fölet till tina. avlivad innan hon ens blev 3 år.
e.k. kaotica, moster och morfars häst som jag tog hand om och tränade. dog av någon konstig sjukdom, det gick inte att göra något.
stella d´ora flyttade till delägaren p.g.a olika anledningar. nu vet jag inte vart hon är.
zelda boko, hästen jag tränade och skötte om. står hos min mormor och morfar. hon på andra bilden.
rasmin, kära lilla ponny. smin är den ponnyn vi hade som sällskap i flera år. nu bor hon hos sin ägare igen. (bild 3)



tänk om man fick ett par extra minuter med er igen..... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0