fanns det en plats i hennes värld för två?

jag blir så matt på folk och..... folk!!!


idag har jag varit cool och varit i skolan. sen tog jag med mig sofie hem och vi satt och pratade om studenten, det är ju trots allt bara 80 dagar kvar. :o :D sen pratade vi om massa annat också, skönt att döda lite onödig tid med en vän som henne. :)
sen har jag kollat på klänningar, diskat och härjat runt i lägenheten. pratat en del med evelina också, vilket slutade med att kattjäveln kissade på mitt täcke.. jag hatar han just nu! :( eller nej, men jag är lite små sur iaf. dumma konjak :( nu är det iaf stockholms natt på tvn eller vad det nu heter, rätt okej faktiskt så jag ska väl kolla på det och sen sova. (y)



känns som att vi bara glider längre och längre ifrån varandra, vilket bara känns så fel! det är liksom det sista jag vill. men att prata med en människa som bara är kort och vad ska man säga...? ointresserad kanske, ja det är faktiskt inte så roligt.
vi är nog inte sånna som i slutet får varandra.



nu ska jag glo tv, pyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0