konjak och svenne

är ju trots allt det bästa jag vet!
har haft en helg tillsammans med svenne nu, vi har varit ute i skogen och tränat, kastat snöbollar och bara myst. jag har inga ord för den hunden, han är bara allt om man säger så!
å så kommer man hem till hosjö och den första som hoppar upp i knät på en är konjak, mys katten. :)
mitt humör har varit på topp idag verkligen, fram tills nu..
hinner bara innanför dörren och känner hur det glada bara rinner av mig, orkar inteeee!
känns så jävla fel att man är i skolan hela dagarna och det första man lär göra när man kommer hem är att sätta sig och plugga röven av sig själv. b l ä för skolan är allt jag har att säga idag. :(

åtevänder väl till r ö v - b ud d h i s m e n och väntar på att evelina ska komma hem så vi kan fläska i oss mat.
men jag saknar min underbara mamma, jag saknar min fina pappa, jag saknar mitt hjärta svenne, jag saknar min vän martin och jag saknar min kära kära vän marita...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0