tonight i'm fuckin' you

ja min lediga dag ska jag spendera tillsammans med marita hade jag tänkt! :)
igår var det iaf en urspårad utgång, alltså haha vi är kyyyngar.
satt hos terran först sen drog vi ner på pitchers där man träffade på ett x antal gamla godingar. (y) 
bra sällskap, ovanliga kläder, höga klackar, utgång, lagomt med alkohol.. jag tror jag börjar bryta mitt gamla mönster vilket är så skönt! :)

nu ser jag framemot helgen, ska bli så skönt att vara hos mamma och bara ta det luuugnt. :)

jaja, nu ska jag och marita planera vad vi ska äta. jag älskar mat och vore jag miljonär skulle jag lätt äta ihjäl mig på direkten!
det är så det knullar i munnen bara jag tänker på mat, fet jävla gris mat. mmmm skit gött!

å men juste, känns så skit bra att våren börjar komma. jag blir sååå glad och tycker att typ allting är roligt! t o m att vara hungrig är kul. haha!
hörs då suris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0