fullt ös, medvetslös!

yee, sitter hemma hos min karl karl jessica nu och drinkar lite. 
vi taggar orsa cruising den här gången, kyng!
och bästa sabina kör, vilket är jääävligt bra :D
blir väl kaos idag som i gesunda, hehe! men idag är sabina med och kan berätta vad vi gjort och INTE gjort. ;)
ska även träffa johannes, vilket inte var igår! KUL SOM FAN :D miss him lite, men vad gör det om 100 år?

ikväll blir det nå en jävla massa bilar, bäääärtzzning, snygga brudar (vilket fortfarande är vi) och en jävla massa orsingar(?) och sånt shit! K Y N G ! ! ! !
ja men nu vet jag inte vad jag ska skriva eftersom att allt jag skrev innan försvan, men aja!


bilder kommer imorgon eller nå! så länge får ni en oldie på mig och jess.

love u  ♥

ha en bra dag eller nå, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0