jag ger fan upp nu!

jag orkar verkligen inte hålla humöret uppe nå mer!
jag är trött, så jävla trött på mig själv.
jag orkar inte hålla hakan uppe och le, jag vill inte ljuga och låtsas att jag mår bra!
jag vill bara gråta floder i en persons armar och stanna där!
jag vill inte hålla emot tårarna nå mer, eller jag kan rättare sagt inte hålla emot längre!
jag vill ha min evelina att gråta tillsammans med, hon och jag sitter i samma stol.
jag vill lära mig att säga vad jag tycker om saker, inte bara hålla det inom mig för det tar dö på mig.
jag vill spy på mig själv, så jävla äcklig!
jag vill åka upp till jessica och stanna där....
och nej, jag tar inga droger som vissa tror! det enda jag gör är att jag dricker en jävla massa alkohol, mängder av det till och med. men vad fan gör det? det är mitt liv, min ångest, mitt beslut.
jag är ingen slampa heller som det talas om, jag bara gillar att ligga med folk! och det är också mitt liv, min ångest och mitt beslut!  
NU VET NI! och ni som inte känner mig, ni kan hålla eran käft så jävla stängd!
arg tjej, ja! nu ska jag sova bort dagen....


"de är inte lätt.. står inte du stadigt,står inge annat stadigt häller..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0