legat sövd på akuten

tänkte berätta avslutning för er om mitt helt otroliga lov!!
torsdag-tisdag vet ni ju, men resten av dagarna var helt sjukt spårade, då menar jag verkligen gaaaalet kul.. tror jag! ;)
på onsdagen så var jag och trulsa duktiga och var på körskolan, efter det drog vi hem till henne en vända och härjade runt. sen kom louise och ida och hämtade upp oss så vi åkte till marnäs och lite så. sen hämtade vi upp emma och så åkte vi till skoglis stuga. dom drog hem och jag stannade kvar med dom där helt otroliga människorna, helt jävla slut är vad dom är men fan så jag gillar dom! (y) :)
torsdagen så kom evelajna till mig och vi skulle väl bara ta det lite lugnt, men så blev det inte. blev som så att vi drog och köpte lite öl och sen var vi med trulsa och louise :) jag, trulsa och louise var ute och flängde runt som fan (vi skulle till småland faktiskt). hah!! efter det så lämnade dom av mig hos toni där evelina var. efter mycket om och men så kom fredrik och hämtade mig, evelina, jocke och toni så åkte vi ut till evelinas föräldrar och badade. nicenice! sov kvar där också, minsta jävla soffa jag varit med om... :o
fredagen var jag med jocke och toni hela dagen, var till bubba och drack lite. sen kom marita, älskade marita!!! jimmy hämtade oss så åkte vi till grycksbo för det var folk vid tansen. haha cooolt som fan! ;) sen blev det efterfest hos johan hansson, vilket var också helt galet. :D slutade med att jag och marita gick hem till filiph och sov, jag älskar att sova ja! :)
lördagen så kom morgan till mig så vi tog sällskap till filiph och fyfan vad kung vi är. är du lite smygfull kanske? ;) det var höjdpunkten på hela jävla dagen det! sen hämtade mammis upp mig och marita för att vi skulle till bjurs och grilla hos daniel, skit trevligt. sen blev det grycksbo och garage fest hos skogli. och haha ja man kan ju säga att det spårade ur totalt! sjukt kul men minnet sviker en del ibland. elin spottade marita i ansiktet, marita slog elin, grin malin grinade säkert 4 gånger över allt. HAHAHAHA!!!! sov i alla fall kvar där, för man får ju inte gå hem själv ibland.
söndagen blev det att städa hos skogli med han och morgan, en fet bakis räkrulle, mys med marita, korv grillning sen sov jag hos marita för den äckliga fittan har åkt till bollnäs i 5 äckliga veckor! :(
nu har jag i alla fall börjat min apu på banken bar och brasseri, trivs jätte bra och det här kommer nog bli kanon :)
ja ja nu ska jag mysa ner mig och huvudvärken i sängen med en söt jävel. :) hörs då!! posss
saknar jessica en del också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0