once upon a time I was a girl, maybe

tjaarååå!
har lite fredagshäng uppe hos pappa i stumsnäs nu då. skönt såhär på en fredag!
nja men idag har jag städat ur mitt sovrum hos pappa :( nu är det bara mitt tv rum kvar.. känns jävligt tungt lär jag då säga, men det måste ju göras.
sen tog jag en dejt med petra, vi skulle ju som sagt löshoppa lillingen today men det regnade på tok för mycket. så vi tog och planerade att vi ska råna en bank å sådär, sjukt rolig tjej ;)
och nu sitter jag här och väntar på min finis jessica som ska sluta, sen blir det sov time hos henne!!! (y)

imorgon drar vi oss till orsa för mängder av alkohol, snyga brudar (jag, jessica och sabina så klart), fölk och dunka dunka och bästa sabina kör ju, bättre kan det inte bli! :)

men nu har jag inte så mycket mer att skriva om så jag kilar.
haajdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0