tankarna dödar mig

jag vet inte vad det är som händer längre.
att jag inte ens orkar resa mig upp ur sängen för att gå till min praktik plats, eller ringa ett enkelt samtal till vårdcentralen. jag orkar inte ens höra av mig till folk, men det enda jag vill är att ha mina vänner i min närhet hela tiden!
jag orkar inte ens kämpa för att hålla humöret uppe, jag gav upp för längesen!
min egna berg- och dal bana dalar bara mer och mer..

å när jag tittar på min otroligt vackra hund så känner jag bara hur jag vill berätta hur mycket jag älskar han, men det går ju inte! tänka sig att man kan uppskatta min finas glädje så oerhört mycket. undra vad jag skulle göra utan han? hans närvaro är något jag aldrig vill förlora!
du är mitt allt, hjärtat!
& älska dig ska jag för alltid göra!




nu ska jag gå ut och gå och rensa huvudet lite, om det hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0