dator, film och en anka

ja så ser min torsdag ut idag.. kanske inte den roligaste, men ändå helt okääj!
den här veckan har bara varit kaos känns det som, eller ja massa plugg och skit kan man väl säga.
i alla fall så går det jävligt bra med mitt pluggande just nu!

och imorgon är det äntligen helg och det känns ju jävligt bra om jag får säga det själv. :)
min helg ska jag spendera i stumsnäs med lotta, matilda och kanske pappa. eller ja, han kan få hålla sig borta om han vill så det blir lugnt och skönt! :o
ska träffa finaste farmor imorgon också <3

nu ska jag nog ta och sätta mig och skriva ett brev, det är behövande. både för mig och för den människan som kommer att få brevet.

hörs hej!


JAG ÄLSKAR DIG, SÅ JÄVLA MYCKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0