dum av dig!

hm ja, var ju ett tag sen nu igen!
sitter i alla fall hemma hos ankan nu. och nej, vi bor inte tillsammans jag är bara här och hälsar på rätt ofta! ;)
känns bra att veta att man kan åka hit, speciellt eftersom allt runt om mig faktiskt bara rasar mer och mer. men jag själv står stadigt ändå, vet liksom vart jag har mig själv om man säger så!

skolan suger rätt mycket, har inte varit där på länge och ja så sämst är jag.
pluggar körkort som ett jävla as däremot.. ska aldrig slå vad med min förbannade farbror igen. ;) eller jo, för då ger jag mig inte förens jag "vunnit"!

begravningen för farfar var i alla fall otroligt fint, men jag har nog aldrig varit så nedbruten, förstörd och nå så fruktansvärt ledsen! 
Vi glömmer Dig aldrig Farfar.
och tack lotta för ditt otroliga stöd före, under och efter begravningen! du är guld för mig.

nu ska jag nog slänga mig i duschen och sen packa lite eftersom jag och angelika åker ner till daniel och martin på torsdag, eller nej fredag. :)

ha det så hörs vi när vi hörs



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0