KÄNNER MIG ENDAST SPLITTRAD, som om jag vill leva två olika liv i framtiden

jag har länge nu funderat på vad jag verkligen vill göra med mitt liv!
sanningen är den att jag har inte en blekaste aning om vad jag vill göra. eller, jag vill göra så himla mycket men samtidigt inte.

jag har alltid pratat om att jag skulle vilja jobba på en häst gård, just för att jag har haft hästar som intresse i hela mitt liv. tanken finns fortfarande där, men samtidigt dör mitt intresse för dessa underbara djur bara mer och mer! men ändå så skulle det vara skit coolt att prova på det, för ett tag.
samtidigt som jag skulle kunna ta ett jobb inom restaurang branschen, just för att jag har utbildningen till det. och kanske jobba med det tills jag verkligen vet vad jag vill.
och sen har jag alltid funderat på det här med att jobba med människor...
jag skulle mer än gärna kunna bli tex personlig assistent nu och sedan jobba mig uppåt! mitt mål inom det är nog att jobba med människor som har något slags missbruk. men det är nog bara en fundering just nu.
sen skulle jag någon gång i mitt liv bli lastbils chaufför, tjock och lycklig ;)

nu till min största fundering.. eller det är ingen fundering heller! det är en sak som kommer att hända inom en snar framtid.
jag ska flytta, flytta tillsammans med angelika. vart och när tänker jag inte nämna, det är inte helt klart för tillfället.
jag ska helt enkelt klippa navelsträngen till allt jag byggt upp här hemma! alla mål som jag satt upp för mig själv och gång på gång skitit i dom och sårat mig själv. jag ska få börja om, börja om på nytt tillsammans med en människa som jag känner mig trygg med! den människan som faktiskt aldrig svikit mig, som alltid har gjort allt för mitt bästa, för att jag ska ha det bra. personen i fråga skulle aldrig någonsin kunna svika eller såra mig med mening. vi känner varandra och vi litar på varandra, just därför har vi valt att flytta ifrån det här, tillsammans! det hela känns så bra.
vi har kollat på lägenheter, nu fattas det bara att jag blir klar i skolan, vi får jobb och ett JA på att vi fått en lägenhet!
DET ÄR DET HÄR JAG VILL!!
och så kommer det där men... jag vet att jag har kvar mina vänner och familj här hemma, det är ju bara lite längre emellan oss. finns ju alltid en telefon om det skulle vara så. det är inge mer med det! men är jag beredd på att lämna svenne? hur ska jag klara mig utan han? och hur ska han klara sig utan mig? samtidigt som jag vet att det är ju det här jag vill. men att lämna han är nog det svåraste jag någonsin kommer göra. allt skulle vara perfekt om jag fick ta med mig honom. till något helt nytt, till något bra! det vet jag däremot att det aldrig kommer hända eftersom dom aldrig kommer att gå med på det.. vilket jag inte vet varför egentligen! hur ska jag klara mig utan mitt hjärta? får ta vara på tiden vi har kvar tillsammans helt enkelt. men en dag ska han fan bli min, det tänker jag inte ge mig med!
love of my life ♥


nu ska jag ta en sprint tur med lisa och rensa huvudet.
imorgon får jag äntligen träffa min kära angelika igen, är lite tomt utan henne nu. ;)
sen åka hem och ta en långis med hjärtat och efter det blir det sov party hos elin. gött!
6 dagar kvar nu..


jag och min blivande sambo, fan vad bra det känns att både skriva och säga det! :)



Folk säger att du inte vet vad du har förens det är borta. Sanningen är, du visste vad du hade, du trodde bara att du aldrig skulle förlora det”



allt för mig.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0