nu är det måndag igen!

sitter just nu i soffan med kära lisa och myser framför en film. ska väl ta mig i kragen och plugga lite strax och sen blir det en springtur!


hm, ja lisa sover väl mest.. :)


senare idag så kommer min kära jessica hit och umgås med mig, lycklig tjej!
så då blir det mys med ostkrokar, cola, film och massa prat.
som jag saknat det och även jessica.
det är som vi alltid sagt, vi är varandras halvor. hon är min halva som inte jag "äger", hon har det som inte jag har, men behöver!
jessica är en fantastisk vän, en sån som alla behöver!
en vän som alltid ställer upp, som förstår och bryr sig.
som man kan skratta och även gråta tillsammans med.
hon är även helt sjukt blåst och ja.. lite cp kanske ;)

nog om det, nu ska jag kramas med lisa igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0