we built this city!

tänk att det alltid känns så bra att säga "nu är det fredag igen"!
och min fredag ser ut som dom brukar göra nu på senaste tiden. hemma hos mamma, pappa eller ankan och bara tar det lugnt. att jag aldrig kom på tidigare hur skönt det faktiskt är att bara ta det lugnt på helgerna. (som att jag gör något annat i mitt liv då?)
dagens "schema" såg ut som så här igår: vakna upp bredvid min diamant anka, göra sig klar, ner på stan och fixa en sak, åka hem och ut och härja i skogen med svenne, sen träffa min favorit kim!
dagen planer blev i stället: vakna bredvid min diamant anka, göra sig klar, ner på stan och fixa en sak, fika med ankan, åka hem med mamma, fläska pizza med hon och kjell, lära svenne höger och vänster tass, idol och sen lägg dags!
känns som en bra fredag. även om jag hade sett framemot att få träffa kim igen, men han är så klart sjuk!

blir i alla fall en tidig kväll för mig eftersom jag ska ut med svenne i skogen imorgon i stället och sen ska jag ha lördags mys med min trulsa!! ♥ 
och dra åt fan va skönt det är att vakna upp på helgerna och i n t e vara det minsta bakfull. love it!


kan liksom inte sluta tjata om hur mycket jag älskar min vackra och otroligt underbara hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0