what is love?

mycket tankar och funderingar just nu!!
vissa är så j ä v l a bra så det bara slår runt i kroppen på en.
dom andra är så dåliga så jag vill kräkas lite i min mun...

är en jävla gnäll kärring i bloggen, men wtf... någonstans måste jag ju få vara sådär skit arg som bara jag kan vara. eller?
hade i alla fall as mycket som jag tänkte skriva om nu när jag fick tid.. men när jag väl tar mig tid och ska blogga så säger det tvär stopp. vet inte om det är för att jag inte vill erkänna för mig själv, eller om jag faktiskt inte vill dela med mig till er?! skit samma i vilket fall som helst.

ligger hur som helst i sängen hos pappa och ska väl snart sova, eller typ ligga och vrida mig i ett par timmar. har haft så sjukt svårt att sova på slutet, fattar ingenting! men kaffe, energi dryck och ankan räddar mig dom dagarna när jag inte sovit något på natten. :p
iaf så blir jag här (i stumsnäs) tills onsdag morgon, ska vara hund och katt vakt medans lotta är i stockholm. och vet ni, då har jag en sån jävla tur så jessica kommer hit på måndag och umgås med mig! det om något kallar jag kärlek. min finaste jessica! ♥

jag tror att man inser mer och mer, ju mer man funderar på vad, när, hur, OM! tror att jag får lov att erkänna för mig själv att känslorna finns där, även om jag inte vill.. känns lite som att tiden får vara mitt enda hopp! och att... (tänkte precis för mig själv, GE DIG NU) så jag ger mig, ni får inget veta.

tänkte avrunda det här blogginlägget på något fint och smart vis..
men jag är inte mer än människa så jag skiter nog i det för nu ska jag ha ett allvarligt samtal med chefen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0