19 dagar

ja, på nitton ynka dagar har det hänt mycket i mitt liv!
har druckigt mängder med alkohol och samtidigt haft så fruktansvärt kul.
har klarat matten och fått ett stort godkänt i det!
min allra finaste farfar har lämnat oss.. ♥
jag och min familj på pappas sida har kommit varandra närmare än vad vi någonsin varit. nog för att det var på ett mycket tragiskt vis men..
jag har varit med underbara människor konstant.
har fått ankan att gå med på att vi ska flytta ihop i ett miljon hus ;)
jag har fyllt år och fått en massa bra och ha saker.
men framför allt det roligaste, jag har blivit grundlurad och överraskad av ankan, daniel och martin!
och, jag har träffat en person som jag tror kommer bli en utav dom viktigaste personerna i mitt liv.
jag har fällt grotekst med tårar och jag har alltid haft någon vid min sida som stöttat mig.
jag har skrattat hejdlöst med en otrolig vän som jag har. 
jag har sett hur ett liv gick i tusen bitar på ett par minuter bara.
jag har sett folk ledsna och folk otroligt glada
har fått vakna upp bredvid en person som jag skulle kunna vakna upp med varje morgon.

på bara dom här nitton dagarna har jag lärt mig så mycket om mitt liv som jag aldrig trodde att jag skulle göra, i alla fall inte på sån kort tid!
och trots omständigheterna efter allt så måste jag säga att jag mår så jävla bra.
jag står på toppen just nu, men jag vet att jag kan falla väldigt fort också.
men det får bli mitt senare bekymmer, när det väl händer!!

jag vill tacka angelika för det otroliga stödet hon varit och även är för mig!
den människan är helt otrolig ska ni veta.

& på fredag ska jag säga farväl till farfar. ♥
jag kommer alltid älska och aldrig glömma dig.
VILA I FRID!



tänkte även bjuda på lite gamla bilder :) 

jag och min fina kusinis!

gammal bild på mig sen jag vet inte när.

någon otroligt motbjudande bild på mig och angelika!

jag och popcorn emma någon gång förut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0