jag lämnar er aldrig, för vem skulle jag vara som människa utan er? svaret på den frågan har jag inte och jag vill inte veta svaret heller faktiskt!

det slog mig idag att jag har nog dom underbaraste vännerna man kan ha!

vad skulle jag gjort utan marita?
vem hade jag fått alla kloka ord av om inte emelie?
vem skulle jag ha kramats och varit smyg kär med om jag inte hade trulsa?
hur skulle jag kunna ha någon att kalla för rocken om jag inte hade evelina?
vem skulle vara min karl karl om inte jessica fanns?
å vem fan skulle jag äta popcorn i mängder med utan emma?


JAG ÄLSKAR ER. VÄLDIGT MYCKET TILL OCH MED!
TACK FÖR ATT NI FINNS, TACK FÖR ATT JUST NI ÄR NI!

självklart finns det ett par till guldklimpar i livet, men jag hade helt enkelt ingen bra mening att sätta dom i så det får bli orört!

TACK OCH HEJ FÖR NU!


Kommentarer
Postat av: din smyg kärlek ! <3

Puss!

2011-09-02 @ 11:04:09
Postat av: Anonym

puss till dig min smygiga kärlek!

2011-09-06 @ 15:41:20
URL: http://hvestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0