SÅNT DÄR TIDSFÖRDRIV!

vad är lycka för mig?:
i mina ögon så är lycka när något går bra och man känner sig sådär skit glad. när man verkligen lyckas med något!
lycka kan också vara t.ex att jag är lycklig när jag är med mina vänner, speciellt dom som står mig närmast! men samtidigt kan jag även känna mig jävligt lycklig när jag sitter på häst ryggen, då jag känner mig trygg. för trygghet är något som alla behöver, men på olika vis.
mina vänner gör mig lycklig, min familj, svenne gör mig lycklig.


vad är hat för mig?:

jag kan aldrig någonsin komma och påstå att jag hatar en människa, det går inte helt enkelt!
men det finns vissa "grejer" som jag verkligen hatar..
t.ex djurplågeri. förstår inte hur man kan plåga ett oskyldigt djur?
det gör mig bara irriterad att tänka på det så jag vill inte gå in på nå mer detaljer om det...


vad är kärlek för mig?:

det beror på hur man ser det..
jag själv tycker att kärlek är lite överskattat eftersom att jag lyckats hamna på fel bana en gång i tiden, där jag visade min kärlek till någon som faktiskt behandlade mig som en påse skit, var otrogen och allt där till.. samtidigt fanns det ju en del bra perioder också, men dom kommer man oftast inte ihåg lika bra som dom dåliga!
nej men skulle jag beskriva kärlek så är det när man verkligen kan visa för allt och alla hur mycket man tycker om den personen, aldrig skämmas över sin "partner", man ska kunna lita på varandra, kunna umgås med andra personer (både killar och tjejer) utan att den andra ska bli sur å sånt trams, inte vara en super-toffel.. det bevisar bara att man inte kan klara sig själv och självständig ska man kunna vara även om man har ett förhållande! man ska kunna prata om saker, hur skulle det annars funka? och framför allt, man ska få vara sig själv i alla lägen!
den dagen någon kan komma och känna exakt som mig på det jag skrev, den människan ska jag bli kär i!

vad gör dig glad?:

ja men det är väl typ samma sak som lycka.. eller?
det som gör mig glad är i alla fall att hitta på saker med mina vänner, inte bara sitta hemma helt själv och dega satan. :o jag älskar att umgås med mina nära och kära, det är ju dom som gör min dag. det mesta gör mig glad, fast jag är sämst på att visa det däremot!


vad gör dig arg?:
haha oj, ja det beror på vilket humör jag är på!
men folk som tror att dom är såhäääär mycket bättre än andra gör mig lite små grinig faktiskt.
sen kan jag ta ett exempel från helgen..
jag och trulsa satt och prata och skämta om vissa saker, kommer inte riktigt ihåg exakt hur HON faktiskt sa men ja skit samma.. då är det en kille, eller ska jag säga gubbe?! som blir as förbannad på MIG över att vi pratade om det. och att han hade varit med om hit och dit, blabla!!! sen satt vi där och diskutera skiten i tusen år kändes det som. men ska man alltid anpassa sig efter andra främande människor man träffar på så ska man ju fan sy igen käften, för man kan inte alltid vara alla till lags och säga/göra som dom vill!
så tycker jag.


något du vill ha?:
ett jobb och ett körkort framför allt!
men annars så vill jag ha en jävligt bra framtid. skulle även bli lyckligast om jag fick tillbaka ett par stycken från himelen, men det är ju en omöjlighet. och lite fler saker vill jag ju så klart ha!

något du inte vill ha?:
cancer eller någon annan jävla sjukdom som bara dödar. usch!

något du saknar?:
SELMA OCH LILLINGEN!!
skulle göra allt för att få tillbaka dom två.
skulle släppa allt verkligen..
love of my life








tidsfördriv.
nu ska jag sova.
h-h-h-hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0