vad kul

kände för att blogga. och tro mig, jag har jätte mycket att blogga om. men inget jag vill dela med mig av just nu, faktiskt! så det får bli en sån här värdelös lista, två till och med?! :o

Favoritgodis: sura grejer eller choklad.
Musik just nu:
de bara e så, hehe
Vad sa du senast:
"ja men då kommer jag bort när du slutat, hejdå!"
Sommarplaner:
ingenting, det är lååångt till sommaren nu
Hur många kuddar sover du med:
hemma i grycksbo, fyra. "hemma i norberg", två
Favoritväder:
halv varmt och en del sol, men jag älskar när det snöar också.
Morgon- eller nattmänniska:
NATT!!
Sparare eller slösare:
slösare, OM jag är!
Har du några homosexuella vänner:
inga vänner, men bekanta
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
allt går bara man vill.
Ser du på kärleken som ett misstag:
kärleken till mina vänner är inget misstag, men att vara "kär" i någon tycker jag är lite överdrivet ;)
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
har alltid funderat på om jag verkligen ska ha några barn, känner mig inte som rätt människa till det.. så ska jag väl ha några så har jag ingen aning om hur många... kanske bara en?
Bio eller promenad:
promenix
Stjärntecken?
våg ju
Rädd för insekter?
getingar JA, men typ inge annat
Äckligaste insekten: ja, getingar?
Största svaghet: jag tänker och funderar alldeles för mycket
Det här är jag bra på:
sova! ♥
Bästa bok?
hm ja.. tycker att talladinn är en utav dom bästa och även bakom stängda dörrar, när ingen annan ser och några till
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
tankeläsare, till en viss del!
Vad vill du jobba som?
om jag det visste
Chips, morötter eller godis?
alla tre
Pizza eller hamburgare?
pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
har ett par piercingar redan, men vill även ha ett par till. tatueringar har jag, två styckna. och dom vill jag ha mååånga fler av!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
satan heller, jag är ju höjdrädd
Är du rädd för blod?
nepp
Anser du att du är stark?
nej!
Brukar du sola?
jag gillar att vara vit!!
Använder du knark?
ah fast?
Kaffe, te eller inget?
kaffe i så fall, te smakar blajja
Har du en besatthet? ja, eller nej. jag vet inte






Är du..
Arrogant: är för dum för att veta vad det betyder 
Osäker: ja, till en viss del
Trött: alltid
Intressant: INTRESSANTAST, nej det beror väl på vem man frågar
Smart: haha nej
Barnslig: det händer, för det tycker jag är kul
Liten: nä
Lätt: är som ett sjölejon, fet och ståtlig 
Skoltrött: ja ja ja ja ja ja ja!!!
Rolig: ibland händer det
Pratglad: ibland och ibland inte
Frågvis: behöver jag veta något så frågar jag väl?
Organiserad: nää
Blyg: nja, ibland kanske
Attraktiv: haha eller? 
Vegetarian: NEJ!
Pålitlig: jarå
Filosofisk: jajemen 


Har du..
Förföljelsemani: nejje
Tvångstankar: haha ja ibland
Färgat håret: för många gånger
Brutit några ben: never
Några piercings: 8 i öronen, läppen, ögonbrynet, smiley och två i tungan
Egen dator: jarå
Bra självförtroende: nä 
Komplex: ja
Kysst någon: inte skulle väl jag???? :o
Haft sex: förr i tiden kanske det hände en grej 
Tagit nakenbilder: haha nej 
Sagt jag älskar dig till någon idag: nejö
Varit kär: ja men det var då jag var ung och dum
Blivit kär i någon på nätet: neeh
Dumpat någon: jajemen!
Stulit någonting: japp 
Gjort något olagligt: nej det skulle väl inte jag göra?


Vem..
Saknar du: min allra finaste pappa. och marita
Vill du döda: ingen? 
Rörde dig sist: empan ju 
Slog du sist: men jag vet inte 
Kramade du senast: trulsur säkert
Kysste du senast: det vet inte du 
Skrev du till sist: daniel eller stoffe, orkar inte kolla 
Vill du vara som: jag skulle vilja ha lite av maritas styrka, emelies smarthet och trulsas cp problem (haha) annars vill jag vara som mig själv
Sårade dig sist: jag själv! 
Vill du bli galet full med: ja men alla mina stört sköna friens såklart! 
Gjorde dig riktigt glad senast: emelie å daniel 
Fick du sms från senast: stoffe
Ringde dig senast: barbro
Ska du gifta dig med: någon rik jävel 
Får dig att skratta: alla jag umgås med


hur kul var det där då? :o
nu ska jag städa lite sen kasta mig i duschen.
mumsens, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0