värt att dö för!




sämst på att uppdatera, sämst på att blogga!
har i alla fall börjat skolan igen, sån jävla sopa är jag..
är fruktansvärt arbetslös, så dålig är jag också..
är rätt pank, så går det..
och... jag är fortfarande utan körkort!!!
men, jag har det för jävla kul ändå!

ska i alla fall plugga två dagar i veckan, naturkunskap, religion, matte, svenska och servering. tjoho. eller?
men bättre det så skiten blir klar någon gång.
jobb ska jag också söka, bara min mamma fattar hur man skriver ut ett cv som hon har fått av emelie.
och pank, ja det löser sig ju då..
körkortet ska jag då jävlar ta tag i, så jag kan ta med min fina svenne på äventyr! :)


& NU
ska jag... sortera tvätt och sen tvätta hur jävla mycket som helst. ruttet men det är sånt som ska göras.
sen ska jag göra mig klar och bli upphämtad av moster för avfärd till björsberg och SMÖRGÅSTÅRTA!!!
min mormor fyller ju faktiskt år idag, gammel kärring! (y)

i helgen kommer det då bli jävligt lugnt med tanke på att jag har en tvätt hög stor som kebnekaise... typ! å allt det hinner jag ju inte med idag. ska nog kanske möjligtvis träffa trulsa också, eller vad vi prata om?!
men skämta fan inte om döden när vi är med, ni vet inte vad vi varit med om... eller? 

å nästa helg har jag skaplig ångest över.. vet inte om jag ska ta mig en drink med trulsa ( vilket jag vill! )
eller, om jag ska åka med m,m&m och hämta hem en häst till.. ( vilket jag också vill )
fast.. varför inte göra både och?
vi får i alla fall hem våran älskade pärla igen, våran fina vita lilla ponny
SMIN! ♥




nu blev det ett sånt där jätte långt inlägg igen, men det får ni ta.
nu skriker tvätten efter mig och jag lär ut med hundarna också.
hörs. hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0