with you!

ding ding ding!
sitter hemma hos jasmine nu och myser lite. :) "ey chasse, hur måru?"
jag: "förlåt att jag är osocial och sitter vid datorn"
jasmine: "det är lugnt, jag mobbar min katt jag"
haha så jävla slut ju!
känns iaf skit bra att träffa henne igen, fast det känns som att det var igår... vilket det inte var. skruttan <3!!!
vi ska i alla fall snart ut och gå med hundarna och sen åka till älvdalen (höhö) och kika lite, sen får vi se. imorgon blir det att åka till orsa på marknaden och sen åker jag troligtvis hem. eftersom att bästa morfar fyller år ♥! men jag vet inte än... mormor har ju trots allt lockat mig med kräftoooor också! löser sig det där, sa han som sket i det blå skåpet.
OCH på lördag ska jag ta en jävla sväng om med min trulsur. LOVELY!

jaja, nu ska jag inte döda er med mer tråkiga rader. i alla fall inte den här gången..
HÖRS hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0