packa sig vidare

har två proppfulla väskor ståendes uppe på rummet.
 
en tar jag med mig idag.för idag åker jag och marita till turkiet, tjoho!
kommer bli så grymt. en hel vecka, i ett annat land, tillsammans med min bästa. resultatet blir - vi kommer inte ha en nykter och lugn stund!
får väl se om det kommer att komma upp några bilder.
 
den andra tar jag med mig nästa torsdag, när jag ska åka till daniel för att fira nyår och allt där till.
och jag vet ju aldrig hur länge jag stannar eller vad vi ska göra. men det blir alltid bra :)
 
hur som helst så ska jag in till falun nu med pappa och ta kort till skoterkortet, blä? sen träffa farmor.
det var min uppdatering för den här gången. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0