2 februari

då var det en ny månad med nya möjligheter!
känns faktiskt helt okej, allt känns okej. om inte ännu bättre.
har i alla fall haft en skit bra vecka.
i helgen jobbade jag och umgicks med björn, marcus, svensson och lite mer folk. :)
och sen i söndags har jag varit hos evelina och bara tagit det lugnt. har haft film kvällar med hon, svensson och hampus.
och nu sitter jag här med jävligt gott kaffe och ska strax göra mig klar för jobb!
i morgon blir det jobb på kvällen och sen får vi se vad vi ska hitta på.
sen är det lördag, då ska jag umgås med evelina, ankan, svensson, björn, marcus och flera och dricka en och en annan öl. det är fan jag värd!!! :)
& nästa vecka blir det jobb måndag-onsdag och sen fredag-söndag. så vi får se när jag hör av mig igen.
det var nog allt för mig den här gången!
vi hörs när jag får mer tid.
lev varje dag som att det vore den sista. och ångra aldrig något som en gång fått dig att le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0