from this moment

dåligt med uppdatering här märker jag.
men jag har helt enkelt ingen tillgång till internet. eller jo, på telefunken. men det funkar inte att blogga från den. ;o
för att uppdatera er fortare än kvickt så tänkte jag bara säga såhär.
nyårs firande i kvänum/vånga/skara. en helt okej kväll tills vi kom hem. MEN, jag är nöjd! :)
var kvar hos martin tills den fjärde.
femte, umgicks med . ett tag. bara låg i sängen och pratade, mest skit prat som vanligt. men mysigt ändå. sen fick jag den stora äran att vara chaufför till madde, andy och wille. avesta cruising alltså. var en rätt okej kväll, tur madde var med!!
fredagen så umgicks jag med min allra finaste (hade jag varit troende så hade nog hon varit min gud) trulsa. bara umgicks sådär som vi kan. sen hämtade vi upp micke och toni och åkte ut i skogen till t´s mamma.
lördag. hund- och katt vakt i stumsnäs!
söndag-tisdag, varit med ankan och sjukat oss som fan.

NU sitter jag i alla fall hemma och är sjuk satan så jag ska väl gå och lägga mig igen. b b b b o r i n g !
men på lördag är det dags att vara frisk i alla fall, sofie perry persson larsson fyller gammal tant och vem om inte jag ska dit. (:

HÖRS HEJ!



We made it through storms
We made it through rain
It's been a long way and now I'm here
Trying to get back but you gave me
You don't need to save me, you've broke my fears


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0