hallå i stugan

tänkte uppdatera er (och mig själv så jag kommer ihåg vad jag gjort).
helgen har varit så jävla g r y m måste jag säga!

i fredags var det ju fredag den trettonde som alla tjatade om och tro mig, det var den bästa dagen på hela året.
tog mig i kragen och körde finaste hästen caribello. jag som sa att jag aldig skulle köra häst igen... jaja!
efter det så jobbade jag på trotzgatan med niklas och rut, fy satan vad kul det var! så där ska jag fortsätta jobba lite då och då, lycklig tjej :) efter det blev det en så sjukt rolig utgång, jävligt bra så att säga

och i lördags jävel ringer jävel marcus & svensson och berättade att jag skulle vara chaufför.
såå, lördagen bestod av att vara chaufför. ja å evelina körde varsin bil och det var sjukt kul det med.

så nu vet ni (och jag), jag hade en awesome helg. nu ska jag och evelajns dra oss till sjukhuset. 







. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0