nu är det fredag igen!

http://www.youtube.com/watch?v=xScsmPyspLg
tror jag & evelina har gift oss med låtfan!

hej på er.
jag suger på att uppdatera, dessutom så skriver jag fan inge kul heller. så vad spelar det för roll? :)
det är som ni kanske redan vet, fredag idag. fredagar är ju underbart!
idag har jag i vilket fall som helst varit med evelina till besiktningen, gick rätt okej ändå. men allt är david bowies fel, hatar han. :o har även varit ut med hundarna på en promenad men det var så fruktansvärt kallt åt fötterna så jag gick hem igen. så what to do nu då...
har en fundering på att dammsuga och lite sånt uppe, men då har nog sjukis tobias ihjäl mig. och jag vill ju inte dö idag!
så jag dödar nog lite tid här för att sen göra något annat.
imorgon och på söndag blir det i alla fall jobb jobb jobb. ska väl vara sån där chaufför imorgon åt björn å dom också. alkisar! ;)

har förövrigt gjort världens finaste tidning med evelina åt peppe som tyvärr inte är här ute med oss.
den blev k u n g som fan, han kommer dessutom ha ihjäl oss. men vad gör det om hundra år? :D


nu ska jag gå, hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0