vart jag än går.

längesen nu igen.
har ingenting att säga, inget intressant att veta.
anledningen att jag skriver nu, är för att jag ska komma ihåg den här dagen.
känner mig instängd i en "boll", hittar inte ut, allt går bara runt å runt. känner mig inte behövd till något i dagens läge.
skit dag, skit liv, skit humör. imorgon är det bra igen!
nu ska jag ta med mig min fina lillebror till stallet ♥
och efter det ska jag åka till jobbet och jobba en utav mina sista dagar tillsammans med hugo :(
har ingen aning hur jag ska klara mig utan han i ett halv år....
vill bara hålla din hand, se dig i ögonen och säga "allt kommer att bli bra!"
jag älskar dig tills livet tar slut. och jag ska finnas för dig, in i det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0