<3

finner inga ord.
har så svårt att sätta ord på känslan som jag känner just nu!
kan det kallas lycklig tror ni?
är sjuk som fan, kroppen mår rent ut sagt skit. brukar alltid bli så nedstämd och ledsen när jag är sjuk. men inte ens det är jag nu. kan det vara så här bra? kan jag ha den turen att få må så här?
 
har städat mitt rum och garderoben hela dagen, utan att tappa tålamodet till och med.
så nu ska jag lägga mig och läsa min tråkiga och otroligt långa bok, mycket möjligt att jag sover i stället. lär vända dygnet lite, dags för natt jobb både torsdag och fredag. så bra, så bra :)
 
 
 
 
världens bästa, jag lovar er!
älskar dig så mycket att ingen någonsin kommer förstå ♥♥♥
 
 
 
tror du att du och jag kommer leva lyckliga i alla våra dagar, även om vi aldrig mer ses?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0