alla vill till himlen, men få vill ju faktiskt dö

jobbade natten som var. helt ärligt så var det bästa natten någonsin som jag jobbat! så kul vi hade :)
när jag slutade så var jag så jävla glad, allt var perfekt. en sån bra natt och så skulle jag få åka hem till min kära hund och ge han en stor kram.
men man ska ju aldrig ta ut någon lycka i förväg inte. hej parkeringsböter nummer jävla 2 fick jag.
tog min fula lapp och åkte hem, rätt glad ändå :)
 
nu ska jag i alla fall vila jätte snabbt för sen är det dags att jobba natt igen. den här natten är det dock ett kort pass, 22.30-06.00! passar mig utmärkt eftersom jag är himla trött.
 
fick i alla fall sms av världens bästa, så nu kan jag gå och små le ett par timmar till. lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0