good time

men jag har det så jävla bra! ni anar egentligen inte. jag själv förstår inte. 
trots allt som hela tiden händer, alla funderingar och allt som snurrar runt i ens huvud så kommer dom här små stunderna, när man verkligen förstår hur lycklig man är.
alla får vi må dåligt och ha våra svackor i livet, det är naturligt ska ni veta! 
men samtidigt så är man mer än värd att få må så jävla bra, om det bara är för en kort stund. 
 
min korta "må bra stund" är just i detta tillfälle. när jag inser vad jag har, vad jag kommer att få och vad jag har förlorat och vad jag kommer att förlora. för att förlora är inte alltid något negativt. för även om du förlorar något, så får du tusen nya chanser att vinna något, just på det du förlorat. 
 
 
BAKOM VARJE MOLN FINNS ALLTID LITE SOLSKEN.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0