söndag igen

sega jävla söndagar som ger en ångest, på ångest på ångest.. jag har i alla fall fått lyckan att bli sjuk, så jag har lyckats sova bort hela dagen. så skönt!
ikväll ska jag i vilket fall som helst se på beck. LYCKLIGA JAG!
och ikväll blir det bara jag och min lovely svenne framför världens bästa film. ♥
 
helgen har varit bra i alla fall.
i fredags bjöd min underbara morfar mig på mat, grillat och så. :) sen träffade jag kim en stund också.
lördagen umgicks jag med mamma mest, badade svenne. söto! sen körde jag lite åt björn. umgicks med världens bästa niklas igår, hämta sabina, stod efter vägen ett par timmar. typiskt! och till sist körde jag hem en kräkandes men så bra morgan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
har även världens bästa i mitt liv. vilket jag nog redan visste, min inte riktigt förstått! fick det bevisat, klart och tydligt igår. den här gången känns det rätt och så bra.
känns som att det inte finns så mycket att fundera på längre. men vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0