typisk måndag.

Det är grått och tråkigt ute, det regnar också. Jag städar, diskar, tvättar, hänger tvätt, vattnar blommor, bakar, dricker en del kaffe och är allmänt trött på mig själv.
Eller jag blir trött på mig själv eftersom att mitt humör verkligen förändras beroende på vad det är för väder ute. Så stört egentligen. Men är ju bra att jag får något gjort! :)
 
Tänkte berätta vad vi gjort i helgen och vad som kommer hända i veckan.
I fredags åt vi lite tacos och så, sen var vi till Edita en stund och umgicks, körde även Daniels mamma.
Lördagen gjorde jag ingenting faktiskt. Sov halv dagen, lagade och åt mat. Daniel var till Tobbe på kvällen och jag stannade hemma i min ensamhet. Det var verkligen något jag behövde, få vara själv. Tände en massa ljus, bytte om till pyjamas och såg på film, så underbart. :)
Även fast jag är själv på dagarna så är det en helt annan sak att få vara själv en lördag kväll, när man vill.
 
Imorgon är det ridning igen, (:D) om jag minns rätt så var det Lordi som skulle ridas på banan och sen ut med Zambal. Och sen kika på Linnea och Lukas hoppträning. :)
 
Resten av veckan ska jag försöka göra något bra, minst en gång om dagen.
Måla om lite grejer och fixa lite.
Kanske ska försöka mig på att dricka rödvin i helgen, så jävla äckligt... :( Men jag ska lära mig!!
 
Det var lite uppdatering från mig i alla fall. 
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0