22 februari

tro det eller ej, så händer det massa saker i mitt liv just nu.
 
många bra saker och några få dåliga.
är arbetslös som fan, men söker söker och söker jobb.
har mer eller mindre blivit sambo med den finaste människan på denna jord! ♥ har bara lite saker kvar på mitt rum hemma hos mamma.
på någotvis så kommer mitt hem alltid att vara där hon är, min trygghet eller vad man ska kalla det, även fast jag har ett eget ställe.
det är klart att jag kommer sakna alla mina goa vänner. men riktiga vänner finns alltid där, hur långt bort man än är. och min fina familj OCH MIN FINA SVENNE!
men alla dom finns ju kvar, bara lite längre bort nu.
 
fredag nu igen i alla fall.
daniel och magnus var nyss hem och åt frukost (läs rev köket) så nu ska jag gå bort till johanna och tvinga med henne på en promenad :) sen ska det städas och fixas. och ikväll fira farbrorn som fyller 24 idag! 
 
nu vet ni
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0