kärleken är en annorlunda lek.

en sak att komma ihåg: GÅ INTE IN PÅ BLOCKET OCH KOLLA PÅ HÄSTAR OCH HUNDAR.
resultat: mejlade en tjej som har en jääätte fin varmblodskille, hjärtat smälte lite när jag såg bilderna. sen grät jag ett par många skvättar över att jag saknar min fina svenne. tänk om han kunde vara här och springa runt med mig på dagarna. jävla skit!
 
idag är en rätt dålig dag.
JAG SAKNAR MAMMA & PAPPA, så j-ävla mycket idag...
saknar att pussa på svennes morrhår, saknar att bara titta på han, rakt in i hans fina bruna ögon, saknar hans sällskap, saknar min håriga, bästa och finaste vän. jag saknar min underbara lillebror!
 
daniel är absolut världens bästa så sätt. och det känns bra, bra att vara här, bra att vara med han. men visst finns det dagar då jag saknar.
och det kommer det nog alltid att göra......
 
 
JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0