BRÅVALLA + mycket annat!

Skrev sist att jag inte skulle till bråvallafestivalen i alla fall, men blev ändring på det! Så på fredagen åkte jag, Broberg, Johan och Stensson dit, vilken resa dit... Snacka om störda människor ;)
Hur som helst så kollade jag på lite danko jones + green day på fredagen, sen blev det en rätt tidig kväll. Så gött å sova! :) Lördagen var kaos, vädret var kaos, människorna var kaos, hela festivalen var kaos. Rätt och slätt! Fick se volbeat och avicii. Ingen riktig höjdare om jag får säga det själv.
Men känslan när avicii spelade och allt hade varit helt sjukt innan, så fick jag stå där tillsammans med min bättre hälft, hand i hand och bara lyssna på musiken, det var så underbart. Fina fina Daniel du är så underbar! Vad vore jag utan dig? ♥
 
Igår var jag i alla fall och red, sen på hopptävling. Så roligt :)
Och nu ska jag nog ta och kamma till mig lite och äta frukost eller något. Jobbar ikväll i alla fall, härligt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0